29 diciembre 2008

Fever!

Ahir vaig tenir una febrada digna de la meva infància més remota. Si fem cas a la creença familiar, això vol dir que ara creixeré (estimació de creixement: de 4 a 6 centímetres, calculo).

Tenir febre és una sensació estranya. Et transforma en una bomba de calor que escalfa tot el que toca. Quan a les dues de la nit vaig posar en pràctica el que el meu amic Manel ha qualificat de "turment medieval", és a dir, submergir-me en una banyera d'aigua fresqueta per baixar la temperatura, vaig saber com se senten (però a l'inrevés) els glaçons de gel quan els fiques en una tassa de te o un plat de sopa massa calenta. Com diria un altre amic, el Miguel, i la bruixa dolenta d'El Mago de Oz: "Me derriiiiiiito!!!"



Com aquest pingüinet mig estabornit, així ens sentíem la meva febre i jo!

No hay comentarios: